Friday, January 16, 2009

Nak marah ke tak?

Last week, aku dah hantar email request mintak kawan aku format PC. Dia mmg support PC kat ofis aku ni. Takde reply. 2-3 hari lepas tu, jumpa dia, dia kaata bebudak dia busy. Nanti dia hantar sorang tolong buatkan. 3-4 hari lagi lepas tu, tak juak datang,

Then semalam PC tu dah langsung tak boleh boot dah. Jumpa dia lagi. Katanya busy lagi (walaupun masa aku jumpa tu dia tgh busy install software kat PDA member dia i.e. non work related), tapi dia mintak aku bawak PC naik atas kalau nak cepat. Aku pun bawak la naik atas. Katanya pagi ni dia buat kan. OK.

Tapi ni dah dekat tgh hari, belum buat pun lagi. Bila tanya org sebelah, katanya dia pegi keje kat luar, kat Shah Alam. Tapi semalam kata nak buat pagi ni? In total dah seminggu dah PC aku tu problem.

Nak marah, kengkawan satu department. Tapi bila tak marah mcm ni pulak jadinya.

Kalau aku ada access to all installation CD and Admin password, dah lama dah aku buat sendiri, tapi of course aku tak boleh access semua tu.

Entah lah...

1 comment:

Anonymous said...

yer la....apa la dia nie..kerja main2..sabar yer