Tuesday, February 3, 2009

Aku salah ke?

Semalam aku pegi melawat Ainuddin, kawan aku yang masuk wad sbb leukemia tu. Dah 2-3 minggu dia warded aku tak pegi lagi. So aku drop by la.

Tapi aku found-out dia skrg dah masuk ICU. Kene infection radang paru-paru. Kesian dia. Quite bad condition jugak. Mmg nampak sgt dia sakit. So aku pun tak tunggu lama la sbb kesian kat dia.

Tapi sblm aku balik dia pesan jgn suruh or ramai-ramai visit dia. Aku faham, sbb dia sakit sgt. Kalau org visit sure dia lagi sakit sbb bercakap dgn visitor. And jugak, risiko dia nak kene infection pun tinggi.

So aku just inform manager aku, which is also manager dia. Then manager aku dah inform Deputy Director, which in turn inform manager lain. Manager lain tu inform pulak buat announcement satu bank. Now semua org dah sibuk-sibuk nak pegi visit dia. Mana yg aku dgr aku just advise la dia prefer org tak dtg visit. Tapi rasanya ramai lagi yg aku tak dapat sampaikan pesanan tu.

So skrg aku rasa bersalah sgt. Sbb dia dah personally pesan kat aku semalam. Ish...

Anyway, doakan dia cepat sembuh ye.

2 comments:

Anis Hartini Haron said...

ok...sama² kita doakan

Anonymous said...

hanafi, ainuddin ni staff jit yg berkumis tu kan?

bila lagi dia sakit? and now mcmana..terkejut gak ni