Wednesday, August 27, 2008

Redang

Last weekend aku gi Pulau Redang lagi. 3rd time since 2005. Aku suka giler Redang, practically aku suka pantai lah... suka main air hehehe masa first time pegi, terus jatuh cinta... pemandangan kat sana, mmg seriously, sapa tak penah pegi mmg takkan percaya cantik mcm tu...

this time aku dok kat redang kalong resort. ok la resort tu. cuma yg slack sikit, pantai dia time air surut petang tak boleh mandi sbb batu byk... tapi still, redang being redang, mmg lawa la...

and kali ni gi snorkeling tanpa pakai life jacket at all... tapi pakai fins la, which aku beli masa sale kat jusco midvalley je hehehe pakai fins boleh jugak aku try-try skin dive sekali... hehehe

ni kat taman laut redang ngan apau, organizer trip ni. cuba teka berapa umur dia?

ni tgh terjun drpd atas bot... hehehe takde keje...

posing sket...

santai jalan² pegi laguna redang...


in all, mmg puas hati lah... sapa yg tak penah pegi, mmg kene pegi at least sekali. tak pegi rugi siots...

No comments: